Kapitoly
- 1. Učení v životě dnešního člověka
- 2. E-learning a jeho aktéři
- 3. Teorie učení (vzdělávání) a e-learning
- 4. Didaktika e-learningu – příprava a realizace kurzu s podporou digitálních technologií
- 5. Online technologie ve vzdělávání
- 6. Příklady e-learningu v reálné výuce
- 7. Pozitiva a negativa používání digitálních technologií ve vzdělávání
- 8. Informační zdroje a výzkum e-learningu
Učení v životě dnešního člověka
- Blended Learning Definitions
- CodeWeek – evropský týden programování
- Defining the "Open" in Open Content and Open Educational Resources
- DigComp 2.1: The Digital Competence Framework for Citizens with eight proficiency levels and examples of use
- Digitální kompetence v záznamu kulatého stolu k revizi ICT kurikula
- EVALDO – veřejně dostupný online nástroj pro autoevaluaci digitálních kompetencí zaměstnanců, zaměstnavatelů, ale i běžného občana
- Hewlett Foundation – Open Educational Resources
- Kapská deklarace otevřeného vzdělání
- Licence Creative Commons
- Microlearning a jeho využití ve vzdělávání
- OttoLearn Gamified Microlearning
- Partnership for 21st Century Learning
- Podpora rozvoje digitální gramotnosti
- PortálDigi – místo pro rovzvoj digitálních kompetencí
- Projekt Informatické myšlení
- Projekt Rozvoj systémové podpory digitální gramotnosti (DigiStrategie 2020)
- Příručka otevřeného vzdělávání
- Revize RVP ZV v digitální oblasti
- Skill Pill – Smart & engaging micro-learning
- Středisko Masarykovy univerzity pro pomoc studentům se specifickými nároky
- The concept of different “learning styles” is one of the greatest neuroscience myths
- Výukový portál digitálního vzdělávání
- Základní východiska a teze revizí ICT kurikula